czwartek, 25 października 2012

KONKURS PIOSENKI PATRIOTYCZNEJ





9 LISTOPADA 2012r. z okazji zbliżającego się ŚWIĘTA NIEPODLEGŁOŚCI 
odbędzie się  w klasach 1-3
pierwszy konkurs piosenki patriotycznej 

Zapraszam do nauki piosenek:

 
Ref.:  
Jesteśmy Polakami – i Ty i ja, i brat
Jesteśmy Polakami – wie o tym cały świat.
Jesteśmy Polakami – czyś duży, czy też mały.
Jesteśmy Polakami – nasz znak to orzeł biały.



Czy mieszkasz w Krakowie ,w Łodzi  czy w Warszawie,
Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Mławie,
nad morzem, nad rzeką, czy kwiecień to, czy maj
jest jedno co nas łączy – to nasz rodzinny kraj.

Ref.: Jesteśmy Polakami…

Mój dziadek był żołnierzem o polską walczył ziemię
Mój tata jest pediatrą, leczy młodsze pokolenie,
A mama uczy w szkole historii i polskiego
byś nigdy nie zapomniał o kraju swym kolego.

Ref.: Jesteśmy Polakami…

Mam ciocię w Ameryce, pradziadka mam w Australii
Emigrowali z Polski, gdy byli bardzo mali
I ciocia i pradziadek, dziś każdy o tym wie
Są nadal Polakami, powtórzmy zatem, że :

Ref.: Jesteśmy Polakami





Wieczorem /2x kiedy gwiazdy mocno śpią
Wieczorem /2x
zaśpiewamy razem song


Nocą /4x
gdy po pracy w domu śpisz
Nocą /4x
każdy ma szczęśliwe sny


A rano /4x
kiedy słońce jeszcze śpi
To wtedy / 4x
zaśpiewamy ja i ty


A kiedy / 4x
z Polski wyjechałeś gdzieś
To nawet /2x po latach /2x
my rozpoznamy się


Ref. Bo wszyscy Polacy to jedna rodzina
Starszy czy młodszy chłopak czy dziewczyna

Hej, hej bawmy się
Hej, hej śmiejmy się 

 

Ćwiczmy tylko z podkładem muzycznym :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz